Realitní vyhledávač, který tu ještě není...

Jedinečný realitní server, který vyhledává v nabídkách novostaveb. Vyhledáváme v největším počtu nabídek nových bytů a domů v celé ČR.

Na trhu se vyskytuje mnoho inzertních realitních portálů. V poslední době se také objevily pokusy vytvořit pokročilejší agregátory, které v sobě zahrnují nabídky všech zmíněných realitních portálů na jednom místě. Zatím žádný však neposkytoval ucelenou nabídku všech nemovitostí na trhu.

Flat Zone Nechce zůstat pouze u vyhledávání, ale poskytuje širokou škálu služeb spojených s bydlením.

Přehled aktivních nástrojů naleznete v aplikačním menu uprostřed spodního menu. Již nyní můžete využít služeb Realitních novinek, datového blogu nebo pokročilých realitních analýz.

Užitím nástroje Flat Zone vyhledávání potvrzujete, že jste se seznámili a souhlasíte s Podmínkami užití, jinak nejste oprávněni nástroj vyhledávání užívat.

Vyhledávač
novostaveb

Studio

Odhad
ceny

Vyhledáváč
inzerce

Realitní
analýzy

Realitní
fakta

Realitní
novinky

Slovník
pojmů

Datová
platforma

Územní studie nové brněnské čtvrti Trnitá už má hlavní principy

TV Architect, 3. května 2021 (10:13)

Území nové čtvrti Trnitá o velikosti zhruba 140 hektarů v těsné blízkosti historického jádra města se bude v příštích letech zásadně rozvíjet. Jedná se o velký krok ve spojitosti s rozvojem jižní části Brna. Budoucí podobu určuje územní studie, která má také už jasné obrysy, jak budoucí čtvrť bude vypadat.

Nová čtvrť Trnitá nabídne bydlení až pro 15 tisíc lidí, veřejné a kancelářské budovy i široké možnosti trávení volného času. Bude to čtvrť lemovaná parkem a oživeným nábřežím Svratky s novým hlavním nádražím. Jejím centrem povede padesát metrů široký bulvár, který bude lemován obchody a službami v přízemí domů a stromořadími. Důležitými prvky bulváru jsou široké chodníky a pruhy pro cyklisty. Jeho součástí bude tramvajová a motorová doprava.

Tramvajová trať povede z centra bulvárem až k novému hlavnímu nádraží, odtud dále směrem k Plotní a mostu přes Svratku. Směry nezajištěné tramvajemi budou obsluhovány autobusy nebo trolejbusy. Součástí studie je také požadavek na zajištění správného hospodaření s dešťovou vodou jako ochrany před klimatickými změnami. Zdroj vizualizace: KAM Brno
více čtěte na: www.tvarchitect.com

Vyplňte správně emailovou adresu!