Realitní vyhledávač, který tu ještě není...

Jedinečný realitní server, který vyhledává v nabídkách novostaveb. Vyhledáváme v největším počtu nabídek nových bytů a domů v celé ČR.

Na trhu se vyskytuje mnoho inzertních realitních portálů. V poslední době se také objevily pokusy vytvořit pokročilejší agregátory, které v sobě zahrnují nabídky všech zmíněných realitních portálů na jednom místě. Zatím žádný však neposkytoval ucelenou nabídku všech nemovitostí na trhu.

Flat Zone Nechce zůstat pouze u vyhledávání, ale poskytuje širokou škálu služeb spojených s bydlením.

Přehled aktivních nástrojů naleznete v aplikačním menu uprostřed spodního menu. Již nyní můžete využít služeb Realitních novinek, datového blogu nebo pokročilých realitních analýz.

Užitím nástroje Flat Zone vyhledávání potvrzujete, že jste se seznámili a souhlasíte s Podmínkami užití, jinak nejste oprávněni nástroj vyhledávání užívat.

Vyhledávač
novostaveb

Studio

Odhad
ceny

Vyhledáváč
inzerce

Realitní
fakta

Realitní
novinky

Slovník
pojmů

Blog

Datová
platforma

Nova tramvajová trať propojující obytnou čtvrť se zbytkem města

Nové bydlení, 1. září 2020 (17:24)

Nákladové nádraží Žižkov je jedním z nejvýznamnějších pražských brownfieldů, který by měl do budoucna ubytovat až 15 000 nových obyvatel. To s sebou nese i nutnost lepší dopravní obslužnosti této lokality. Rada hlavního města proto odhlasovala přípravu nové tramvajové trati Olšanská – Habrová.

Nová městská čtvrť, která vznikne na území Nákladového nádraží Žižkov, ubytuje až 15 000 lidí ve 4500 bytech. Právě proto si tato lokalita žádá obsluhu novou tramvajovou tratí, která je ekologickým a kapacitním způsobem městské hromadné dopravy. V současnosti je hlavní propojení této lokality veřejnou dopravou zajištěno tramvajemi ulicí Jana Želivského a několika autobusovými linkami. To je však z důvodu rozvoje lokality a zvýšení počtu obyvatel dlouhodobě nedostačující.

Tramvajová trať, která bude mít pět zastávek, se napojí v místě křižovatky Jana Želivského – Olšanská, následně povede severně od nákladového nádraží a dále na východ k podjezdu pod ulicí K Červenému dvoru, odkud bude pokračovat koridorem stávající železniční trati. Trať bude ukončena smyčkou v místě Malešické a nově navrhované Jarovské ulice, jejíž vznik pomůže odlehčit automobilovou dopravu v ulici Jana Želivského. Navržené řešení pak umožní případné další prodloužení tramvajové trati dále až do Malešic.


více čtěte na: www.novebydleni.cz

Projektové tipy

Vyplňte správně emailovou adresu!